Posts

Showing posts from February, 2009

Farewell to Jerome~

Image
Today is a Sunday well spent~! I woke up around 10am (I know I know it's late. But it's a Sunday! Haha!) Woke up then had my breakfast while watching Tom and Jerry. Hehe =D Then I watched dvd. Borrowed quite a few dvds from Greg the other day. I watched Honey this morn. It's superb! Oh how I love their dancing moves!!! Made me think back of my days at EarthDance. Awww~~~

Then after movie, I came online. Checked my mail and chatted with baby and Galvin and Kelly. I was suddenly in the mood to go out for drinks since all of us were bored and saying the sien word to each other. Hahaz!

Then Galvin was telling me that he can go for drinks but by 5pm he needs to go to airport to send a friend off. And so I kepo-ly asked him who is that friend. SURPRISINGLY!!! It's Jerome! I was so OMG!!! He has been back for SOOOOO long and yet I haven't meet him til today that he's leaving to Perth! I'm so mean!

So without much hesitation, I went to shower and rushed to airport!…

My most romantic Valentine~

Image
The story of my Valentines day starts here.....

Early morning, I woke up as usual around 7.30am. Went to shower. When I was about to finish my shower, I hear the sound of car's engine very near my gate. My bathroom can hear sounds from outside ok. Haha! And the engine sounds like Myvi's engine. I didn't really bother cos I thought it's quite impossible for baby to come (although I wish) at that time cos he always bring his mum to market during weekends.

Then when I came out from shower, I found that my handphone was ringing like mad. Both handphones has missed calls. Baby called. I picked up and guess what, he's right outside my gate. Haha!

What a surprise!

But he came empty handed. I'm ok lah. Cos I'm still waiting for the surprise at night. Then he sent me to work. We had our breakfast at Eastmoore Cafe.

The day went as usual until 5pm. He came to pick me up. Brought me to my aunty's house to shower and he went home to ready for the big night =)

By 6…

情人节快乐

Image
Muackzzzz....

My Guests~ *UPDATED!*

This post was suppose to be posted up yesterday but I was having a gathering at friend's house so didn't manage to get online and post it up. Hehe =)

I know it's a bit early to post about this but I decided to post it up on the 9th of Feb and March. Just right before the actual date =D

What is this about? My birthday lah! Yang Amat The Sangat The Very The Super 'Pen Xiao Jie' aka ME, MYSELF AND I......is......?

GONNA HOLD A HUGE 21ST BIRTHDAY PARTY THIS YEAR~!~!

I have a list of guests to invite. Scroll down and LOOK for your NAME! Ok?

1) Me mummy *grins* (Sure lah! Haha!)
2) Me bro (like duh~)
3) Me darling~
4) Chee Chee
5) Siang
6) Kelly Kong
7) Ah Wei
8) Aurelia Teo
9) Sam Teo
10) Sharon Sim
11) Fahon
12) Ms Chan
13) Choon Fung (please try to come ok? hugs!)
14) Sze Sze
15) Khoon Siang
16) Chew Lian
17) Bee Bee
18) Hillary Hat (you too, please try ok? but I won't mind if you can't make it =)
19) Jimmy Chin
20) Galvin Chung
21) Siaw Wui
22) Li Lung
23) Wil…

My sweet baby love~!

Image
I am here to story about someone. He whom I decided to call...The man of my life~ My sweet baby love~ Hehe =D

Many things had been happening around lately. Lots of ups and downs in between us. But we both managed to go through it all. We now promised each other to stay tough and strong til no time.

5years, darling...5years is our target from now. So by year 2014, you all might be given surprises. Hehe =) I don't promise but that's our target for now.

Anyway, you guys wana know what he did recently? Kekeke =D
Before CNY, he bought me this box of Ferrero Collection. He knows I love chocolates! I was hyper! Hahaha! But it has been kept in the fridge til now. I haven't open yet =)

Then, it was kinda ages ago that I've been wanting to buy a rim of a4 papers cos mine is finished dy. But I haven't have the time to head over any bookstore or stationary shops around. The stationary store near my office sells expensive stuff. And everytime I passed by any stationary stores, I…

Just the two of US!

Image
Me being VAIN now! Muahahahaha!
These pics were all taken at baby's place. Muackz! He as my photographer and me as his. Hehe =D And also me as our photographer. Hahaha!
Nice kan? This pot of decor is always our spot to snap pics~
Now his turn. Always the ah pek pose. SO sien!
Ini baru betul lah! Baru ada gaya sikit!
Muackz baby!
This one is quite nice eh? Hehe =D I use the camera auto-snap settings.
So dark leh!
AhHh! I still loooooove this one!

Love you baby!
aNgeL-cuPid

The vain US!

Image
Now here's the vain SHOTS! Muahahahaha!

Why is everyone looking away from my camera??? Me being squeezed by my cousins~ From left to right is youngest to eldest. Hee~

As always...the three of us being VAIN!Me and cousin Hui Lian. Same age with me~

Greg, YL, me and Hellen. This was taken on the 3rd day of CNY up at Hellen's house at Serian! Haha! See how nice of us to go til Serian to visit her. Kekeke =D (OMG! I looked so dark in this pic! NoOoOoO!!!)

Me and cousin Ing. She's now studying at KL lor. Missed her much much much!!! Why my eyes become so sepet?
And again! The three of us at Chee's house on the 4th day which is also her house's open day. Hee~

Muackz muackz!
aNgeL-cuPid

Fireworks

Image
My fireworks shots for Year 2009~

xOxO
aNgeL-cuPid